Automatizace skladového hospodářství pro e-shop s luxusními svítidly

Zjistěte, jak jsme pomohli e-shopu s luxusními svítidly zefektivnit skladové hospodářství a zkrátit dobu dodání. Objevte, jak automatické upozorňování na nízké zásoby a integrace s Fakturoidem zjednodušily obsluhu eshopu.

Klient

lampax, e-shop specializující se na prodej luxusních dřevěných svítidel vyráběných na zakázku.

E-commerce

Služby

  • Vývoj low code aplikace
  • Integrace systémů

Výzva

Nedostatek komponent prodlužoval dobu dodání svítidel

Popis problému

E-shop lampax, specializující se na luxusní dřevěná svítidla, založený na platformě Upgates, původně evidoval pouze objednávky bez možnosti skladového hospodářství zahrnujícího produkty a vazby na komponenty, ze kterých se produkty skládají. Po více objednávkách docházely určité komponenty, což prodlužovalo dobu dodání.

Naše cíle

Zajistit efektivní evidenci komponent a automatizovat proces objednávání, aby se minimalizovalo zpoždění dodávek svítidel.

Jaký přístup jsme zvolili
Vývoj jednoduché aplikace pro sledování komponent a automatizaci skladového hospodářství

Vytvořili jsme jednoduchou aplikaci v low code platformě Tabidoo, která zahrnuje tři tabulky: Produkty, Komponenty a Vazby. Nastavili jsme automatizaci pomocí platformy Make.

1
Evidence produktů a komponent

Vytvoření jednoduché aplikace v Tabidoo pro evidenci produktů, skladových zásob komponent a nastavení nízkého prahu skladu.

2
Automatizace objednávek

Nastavení automatizace přes platformu Make pro sledování skladových zásob, odečítání komponent při nové objednávce a mailové notifikace při nízkém skladu zásob.

3
Integrace s Fakturoidem

Automatické přenášení faktur z e-shopu do Fakturoid pro snadné generování kontrolních hlášení k DPH.

Výsledek

Automatizace skladového hospodářství vedla ke zkrácení doby dodání a zvýšení efektivity

% méně času stráveného kontrolou

Automatické upozorňování na nízké zásoby snížilo ruční kontrolu skladových zásob o 95%, což výrazně zvýšilo efektivitu a zajišťuje plynulý provoz.

% méně času stráveného fakturacemi

Data z e-shopu jsou automaticky přenášena do Fakturoidu, což snížilo čas potřebný na fakturaci o 70% a zjednodušilo generování kontrolních hlášení k DPH.

% zrychlení dodávky zboží

Automatizované sledování skladových zásob a komponent umožnilo zkrátit dobu dodání objednávek o 20%.

Kontaktujte nás

Od cesty k efektivnější budoucnosti vás dělí jen jedna zpráva!

Kontaktujte nás nebo využijte konzultaci zdarma a přímo si zarezervujte termín.