Naše reference a projekty

V oboru se pohybujeme více než 10 let. Díky tomu jsme ať už samostatně nebo jako tým získali spoustu zkušeností. Prohlédněte si několik referencí a projektů na kterých jsme pracovali.

Případové studie

Získejte inspiraci z případových studií, jak digitalizace a automatizace pomohly malým a středním podnikům snížit náklady, zvýšit efektivitu a zlepšit služby zákazníkům

Promoting

Signup

The ship set ground on the hore of this sert gilligan millionaire a and knock on our door.

Promoting

Place a Banner

The ship set ground on the hore of this sert gilligan millionaire a and knock on our door.

Promoting

Start Earning

The ship set ground on the hore of this sert gilligan millionaire a and knock on our door.

Projekty, na kterých jsme pracovali

Prohlédněte si několik projektů, na kterých členové našeho týmu pracovali. Ukážeme vám, jak naše zkušenosti a know-how pomohly našim klientům dosáhnout úspěchu.

Implementace elektronického podepisování

Zahraniční klient, jenž denně generoval desítky smluv se zákazníky, měl požadavek, aby se proces podepisování zdigitalizoval, čímž by se snížily náklady oproti poštovnímu zasílání a zvýšila podepisovanost smluv.

  • Pro klienta jsme našli řešení, které splňovalo jak technické, tak i právní požadavky na platnost elektronického podpisu v dané zemi.
  • V rámci projektu jsme zprostředkovali podpis smlouvy, připravili technické požadavky na IT klienta i poskytovatele, koordinovali implementaci a vyškolili zaměstnance pro užívání nového systému.
  • Finální produkt byl napojen do CRM klienta, kdy pracovník zadal typ podpisu elektronicky, smlouva byla automaticky odeslána do cloud prostředí poskytovatele, který vyzval zákazníka k elektronickému podpisu. Po podepsání smlouvy, byl automaticky změněn status smlouvy v CRM a dokument samotný byl nahrán do dedikovaného úložiště klienta.
  • Tento proces přejalo více než 90% klientů, u nichž došlo ke snížení podepisovacích nákladů o více než 65 %. Zároveň se zvýšila podepisovanost smluv o 8%.

Zvýšení proplacenosti faktur po splatnosti

Klient přijímací platby od zákazníků na měsíční bázi, rozložených do všech dní v měsíci, chtěl zvýšit měsíční proplacenost a snížit náklady na následnou monitorizaci zákazníků po splatnosti.

  • S klientem jsme se dohodli na bankovním inkasu, jakožto nejlepším nástroji pro danou situaci.
  • V rámci tohoto projektu, jsme nad standardní rámec (výběr poskytovatele, technické požadavky, koordinace implementační činnosti) dále koordinovali také procesní přechod ve formě zabezpečení úprav stávajících zákaznických smluv a provedení speciálních kampaní pro přechod zákazníků s již podepsanými smlouvami.
  • Samotné řešení v praxi pak obsahovalo nový panel pro pracovníky v CRM, automatické dodání smluvního dodatku do smluv s inkasem při jejich generaci, OCR čtení dokumentů pro rozpoznání zda byl dodatek vrácen a podepsán, a samozřejmě kompletní proces oboustranné výměny dat s bankovní institucí.
  • Měsíční proplacenost smluv s inkasem vykazovala 6% navýšení. Ačkoliv se v rámci projektu nepodařilo vyčíslit úsporu procesu monitorování zákazníků po splatnosti, klient potvrdil uspokojivé snížení intenzity.

Normalizace dat

Klient, který měl ve své databází stovky tisíc klientů, měl problém, že mnohé kontaktní údaje vykazovaly chyby. Jednalo se o chyby v adresách, emailech, či telefonních číslech. Toto vedlo ke sníženým možnostem kontaktování klienta.

  • Pro klienta jsme zkoordinovali integraci s poskytovatelem na daném trhu, který se specializoval na korekce těchto informací.
  • Finální řešení zahrnovalo okamžité API ověření a normalizaci jakýchkoliv kontaktních dat, která byla přidána, či upravena v CRM klienta.
  • Klient snížil chybovost kontaktních dat z 7% na 0,8%.

Naše weby a řešení

Prohlédněte si naše realizace. Od kreativních webových stránek po automatizované e-shopy a aplikace pro řízení provozu.

PWA aplikace pro vyhodnocení nákladovosti výroby

Zadáním bylo zajistit přesné vyhodnocení nákladovosti při výrobě zakázky. V tomto případě jsme museli zajistit aby do vyhodnocení vstupovala přesná a relevantní data.

Prvním krokem tedy bylo napsat aplikaci dostupnou v rámci firemní sítě s připojením na firemní SQL databázi s výrobními daty. Do této aplikace vstupují data týkající se objednávek, zakázkových postupů a technologických plánů. Z těchto dat je možno vyhodnotit základní údaje týkající se plánů mezd, skutečného výdeje materiálů a fakturovaných kooperací.

Pro vyhodnocení je mimo technologického plánu ještě nutné znát skutečně strávený čas nad jednotlivými operacemi technologického postupu.

Pro tyto účely jsme sestrojil vykazovací terminály postavené na Raspberry Pi s připojenou čtečkou RFID karet a čtečkou čárových kódů a k tomuto terminálu napsali aplikaci, která načítá čárové kódy jednotlivých operací a vyhodnocuje tak dobu strávenou nad operací.

Pro účely snadnější správy výkazů jsme dopsali část aplikace, která na časové ose zobrazuje jednotlivé výkazy práce, souhrnnou statistiku využití fondu práce, a efektivity v poměru s normovanými časy na operace a je možné v ní výkazy editovat a přidávat ručně.

  • Propojení s informačním systémem Karat
  • Vykazovací terminály postavené na Raspberry Pi s vykazovací PWA aplikací
  • Vyhodnocování nákladovosti zakázek v reálném čase
  • Notifikace v případě problému ve výrobě

Web společnosti EvoHouse

Klient si vyžádal tvorbu webu na platformě WordPress včetně tvorby obsahu a SEO. Na tvorbě obsahu jsme si dali záležet a pro účely SEO jsme pro klienta zřídili na webu blog, do kterého pravidelně přispíváme články z oboru. Díky naší práci se podařilo dostat klienta na první stránku (v některých případech i pozice) v SERPU na stanovená klíčová slova a navýšit tak organickou návštěvnost na webu.

  • Originální design webu
  • Katalog dřevostaveb
  • Zásadní navýšení organické návštěvnosti díky kvalitní SEO a pravidelným blogovým příspěvkům

Web pro studio TessTattooing

Klientka přišla s prosbou o vytvoření originálního vícejazyčného webu pro svůj tetovací salón. Vytvořili jsme unikátní web který v sobě zahrnuje jak designové prvky v podobě animací a promo videa, tak prvky automatizační ve formě objednávkového formuláře s odpočtem, který se automaticky zobrazuje jen v daný termín kvůli hlídání přeplněnosti objednávek.

  • Unikátní design a promo video v úvodce
  • Jazykové mutace webu
  • Automatizovaný objednávkový formulář s odpočtem

E-shop s osvětlením eLedka

Klient si vyžádal tvorbu dropshippingového e-shopu. Tento jsme zrealizovali na stylové šabloně a automatizovali. E-shop pracuje s téměř 7.000 produkty a všechny si automaticky spravuje za základě feedu od dodavatele.

  • Dropshippingový e-shop
  • Automatické zpracování 7.000 položkového produktového feedu
  • Animované bannery
  • SEO a blog

Udělali jsme dojem?

Zanechte nám své kontaktní údaje a my se Vám obratem ozveme






    Co o nás řekli

    Každého potěší pochvala a nás nevyjímaje. Zjistěte co se říká o lidech z našeho týmu.