Digitalizace docházkového systému pro velkoobchod a síť prodejen

Implementací jednoduché aplikace pro zadávání docházky a integrací s low code platformou jsme zefektivnili správu docházky zaměstnanců. Výsledkem je průměrně 32,5 hodiny měsíční úspory práce a 80% snížení chybovosti při výpočtu mezd.

Klient

Velkoobchod, e-shop a síť prodejen se spojovacím materiálem.

Obchod

Služby

  • Audit a strategie digitalizace
  • Digitalizace docházky
  • Vývoj low code aplikace

Díky auditu jsme zjistili

Neefektivní a časově náročná evidence docházky zaměstnanců

Popis problému

Společnost hledala efektivnější způsob evidence docházky, který by nahradil stávající manuální systém, založený na mnoha formulářích a excelových souborech.

Naše cíle

Zdigitalizovat stávající systém docházky zaměstnanců, aniž by byla nutná implementace plnohodnotného docházkového systému, a zjednodušit proces schvalování a kontroly docházky.

Jaký přístup jsme zvolili

Vývoj aplikace pro digitalizaci a automatizaci docházkového systému

Vyvinuli jsme intuitivní aplikaci pro evidenci zaměstnanců a správu docházky, která umožňuje snadnou evidenci zadávání záznamů, definici různých typů aktivit a jejich schvalování příslušnými vedoucími pracovníky.

1
Evidence zaměstnanců a docházky

Záznamy odpracované doby, typy celodenních aktivit a možnost přidání krátkodobých absencí.

2
Schvalování a kontrola

Vedoucí pracovníci mohou schvalovat docházku, HR pracovníci kontrolují a uzavírají měsíce.

3
Integrace s Excelem

Data se načítají přes Power Query do Excelu pro výpočet nároku na stravenky a podklady pro mzdy.

4
Rozšíření funkcí

Přidání funkcí pro příchod a odchod přes tlačítko s geolokací a označení záznamů vytvořených jinak než tlačítkem.

Výsledek

Digitalizace procesu vedla k výraznému zlepšení efektivity a zjednodušení správy docházky

hod. měsíční úspora času

Implementace aplikace pro zadávání docházky a automatizace procesů vedla k měsíční úspoře více než 32 hodin práce.

% snížení chybovosti

Díky digitalizaci docházkového systému se podařilo snížit chybovost při výpočtu mezd o 80%, což výrazně zlepšilo přesnost a spokojenost zaměstnanců.

měsíce návratnost investice

Zvýšení efektivity a zjednodušení procesů umožnilo návratnost investice již za 2 měsíce, což podtrhuje efektivitu a hodnotu poskytnutého řešení.

Kontaktujte nás

Od cesty k efektivnější budoucnosti vás dělí jen jedna zpráva!

Kontaktujte nás nebo využijte konzultaci zdarma a přímo si zarezervujte termín.