Klient
Velkoobchod, e-shop a síť prodejen se spojovacím materiálem.
Obchod
Služby
- Audit a strategie digitalizace
- Digitalizace docházky
- Vývoj low code aplikace
Díky auditu jsme zjistili
Neefektivní a časově náročná evidence docházky zaměstnanců
Popis problému
Společnost hledala efektivnější způsob evidence docházky, který by nahradil stávající manuální systém, založený na mnoha formulářích a excelových souborech.
Naše cíle
Zdigitalizovat stávající systém docházky zaměstnanců, aniž by byla nutná implementace plnohodnotného docházkového systému, a zjednodušit proces schvalování a kontroly docházky.
Jaký přístup jsme zvolili
Vývoj aplikace pro digitalizaci a automatizaci docházkového systému
Vyvinuli jsme intuitivní aplikaci pro evidenci zaměstnanců a správu docházky, která umožňuje snadnou evidenci zadávání záznamů, definici různých typů aktivit a jejich schvalování příslušnými vedoucími pracovníky.
Záznamy odpracované doby, typy celodenních aktivit a možnost přidání krátkodobých absencí.
Vedoucí pracovníci mohou schvalovat docházku, HR pracovníci kontrolují a uzavírají měsíce.
Data se načítají přes Power Query do Excelu pro výpočet nároku na stravenky a podklady pro mzdy.
Přidání funkcí pro příchod a odchod přes tlačítko s geolokací a označení záznamů vytvořených jinak než tlačítkem.
Výsledek
Digitalizace procesu vedla k výraznému zlepšení efektivity a zjednodušení správy docházky
Implementace aplikace pro zadávání docházky a automatizace procesů vedla k měsíční úspoře více než 32 hodin práce.
Díky digitalizaci docházkového systému se podařilo snížit chybovost při výpočtu mezd o 80%, což výrazně zlepšilo přesnost a spokojenost zaměstnanců.
Zvýšení efektivity a zjednodušení procesů umožnilo návratnost investice již za 2 měsíce, což podtrhuje efektivitu a hodnotu poskytnutého řešení.
Kontaktujte nás
Od cesty k efektivnější budoucnosti vás dělí jen jedna zpráva!
Kontaktujte nás nebo využijte konzultaci zdarma a přímo si zarezervujte termín.