Digitalizace finančních služeb
Pomáháme firmám ve finančním sektoru řešit běžné problémy, jako je správa klientských účtů, řízení compliance, zákaznická podpora a další.
Naše digitální technologie zlepšují kvalitu dat, integraci systémů a řízení rizik, čímž zvyšují celkovou efektivitu a spokojenost.
Důvody k digitalizaci
U finančních služeb často narážíme na následující problémy. Máme řešení nejen pro ně, ale i pro další!
Řešení pohledávek
Je správa a vymáhání pohledávek neefektivní a nákladné?
Řízení compliance
Je dodržování regulačních požadavků složité a časově náročné?
Zákaznická podpora
Je zákaznická podpora pomalá a neefektivní, což vede k nespokojenosti zákazníků?
Integrace systémů
Máte problémy s propojením různých systémů a platforem, což zpomaluje firemní operace?
Kvalita dat
Vedou nekvalitní a neúplná data k nesprávným rozhodnutím a neefektivnímu řízení vašich finančních operací?
Řízení rizik
Je řízení finančních rizik komplikované a časově náročné?
Digitalizace finančních procesů, jako je správa klientských účtů a řízení compliance, může vést k 30% nárůstu provozní efektivity.
Implementace digitálních technologií může snížit chybovost ve finančních operacích až o 50%, což zlepšuje kvalitu služeb a spokojenost klientů.
Investice do digitalizace se v průměru vrací během 2 měsíců díky rychlým a efektivním výsledkům.
Digitalizujeme vaše podnikání
Díky naší metodologii zajistíme úspěšnou digitální transformaci vaší společnosti
Na základě auditní zprávy pro vás vytvoříme strategii digitální transformace přesně dle potřeb
Zajistíme implementaci technologických řešení v souladu se strategií digitální transformace
Zaškolíme vaše zaměstnance a připravíme je na přijetí a efektivní využití nových technologií
Poskytujeme nepřetržitou podporu a pomoc při zavádění a využívání nových technologií
Kontaktujte nás
Od cesty k efektivnější budoucnosti vás dělí jen jedna zpráva!
Kontaktujte nás nebo využijte konzultaci zdarma a přímo si zarezervujte termín.
Případové studie
Jak jsme pomohli našim klientům dosáhnout úspěchu a efektivity díky digitalizaci
-
Automatizace skladového hospodářství pro e-shop s luxusními svítidlyZjistěte, jak jsme pomohli e-shopu s luxusními svítidly zefektivnit skladové hospodářství a zkrátit dobu dodání. Objevte, jak automatické upozorňování na...
-
Digitalizace docházkového systému pro velkoobchod a síť prodejenImplementací jednoduché aplikace pro zadávání docházky a integrací s low code platformou jsme zefektivnili správu docházky zaměstnanců. Výsledkem je průměrně...
-
Automatizace plánování a správy zaměstnanců pro logistickou společnostZjistěte, jak jsme pomohli logistické společnosti zefektivnit procesy a automatizovat správu zaměstnanců pomocí HR systému a aplikace v low code...
Reference
Jak naši klienti hodnotí naši práci a kdo nám důvěřuje
Adoptimal můžeme jen doporučit a to ve všech směrech. Odborníci na pravém místě kteří Vám dokážou optimalizovat procesy, digitalizovat společnost a vy se tak stanete nezávislí na své kanceláři. Celkový přistup a profesionalita je na výbornou.
Adoptimal nám poskytl skvělé služby, které zahrnovaly nastavení CRM systému, digitalizaci fakturačního procesu a vyhodnocování dat. Navazující požadavky řeší rychle a pečlivě. Doporučuji.
Měla jsem čest spolupracovat s firmou Adoptimal. Od začátku jsem byla mile překvapena profes. přístupem a schopností se přizpůsobit mým specifickým potřebám, jakožto externí účetní. Díky jejich pomoci s digitalizačním řešením, jsem ušetřila spoustu času.
Společnost Adoptimal nám poskytla vynikající služby a oceňujeme jejich profesionalitu a odborné znalosti v oblasti digitalizace. Díky nim se nám podařilo výrazně zvýšit efektivitu našeho účetního oddělení. Skvělá komunikace. Doporučuji.
Kluci mi ušetřili spoustu času, při počítání komponent pro výrobu našich svítidel ze dřeva. Než mi vytvořili aplikaci na hlídání zásob, musel jsem jít materiál přepočítat, jestli máme dostatek na uspokojení dané zakázky. Teď ušetřím hodně času. Díky!